В чому різниця між Title та H1 у WordPress
Привіт:) У цьому пості розповім що таке SEO Title та заголовок публікації H1 на WordPress-сайті, для чого потрібні та чим вони відрізняються.
Кожен пост або статична сторінка сайту на WP можуть мати два заголовки, які використовуються для різних цілей. Вони допомагають вам залучити потенційних читачів, показуючи їм у зрозумілій та цікавій формі, про що йдеться у тій чи іншій публікації. Також ці заголовки використовуються пошуковими системами.
Різниця між заголовками SEO та заголовками публікацій
Кожна публікація та сторінка на вашому веб-сайті WordPress матиме дві назви: одну, яку відвідувачі бачитимуть у верхній частині публікації, та іншу, яку пошукові системи використовують під час індексації вашого сайту. Хоча це два абсолютно різні випадки використання, ці назви найчастіше будуть однаковими.
Заголовок, який відображається у верхній частині кожної сторінки WordPress, називається заголовком публікації H1, оскільки WordPress обертає його HTML-тегами <h1></h1>
, щоб показати, що це найважливіший заголовок на сторінці сайту.
Цей заголовок має повідомити відвідувачам, про що йдеться в публікації, і привернути їх увагу, щоб вони натиснули на пост та прочитали його.
Пошукові системи звертають увагу на теги заголовків <h1>
, але вони також шукають інший заголовок, який знаходиться у HTML-тегові <title></title>
. Це SEO-заголовок вашої публікації, також відомий як мета-заголовок Title. Він використовується, коли пошукові системи ранжують вашу сторінку та відображають її в результатах пошуку.
Ваші відвідувачі ніде на сайті не побачать вміст тегу <title></title>
. Однак він використовується як заголовок сторінки на вкладці браузера, а також інші веб-сайти можуть використовувати його, посилаючись на вашу публікацію.
За замовчуванням у WordPress SEO Title відповідатиме такому шаблону: "Назва публікації — Назва сайту". Це добре працюватиме для більшості публікацій у блозі. Однак, якщо ви хочете налаштувати SEO-заголовок публікації чи сторінки, вам знадобиться SEO-плагін (наприклад, Yoast SEO чи All in One SEO).
З огляду на це, я покажу, як у WordPress додати заголовки H1 та Title.
до змісту ↑Як у WordPress додати заголовок H1
Коли ви створюєте запис або сторінку в WordPress, редактор попросить вказати назву публікації, а потім вже дозволить розміщувати її вміст.
Ви можете додати заголовок посту, просто ввівши його в першому рядку "Add title".
Відвідувачі вашого веб-сайту бачитимуть цей заголовок у верхній частині посту або сторінки. Також він використовуватиметься у якості заголовку карток у списку постів на сторінці блогу, категорії чи тегу.
Коли ви переглядаєте HTML-код сторінки сайту, то помітите, що WordPress обернув її заголовок у тег <h1></h1>
, щоб ідентифікувати його як заголовок сторінки.
<h1> є найважливішим тегом заголовку, і його слід використовувати лише для назви сторінки чи публікації. Якщо ви використовуєте підзаголовки у своїй публікації, то слід використовувати менш важливі теги заголовків, такі як <h2>, <h3>, <h4>, <h5>, <h6>.
до змісту ↑Як у WordPress додати заголовок Title
Зазвичай вміст заголовку Title зручно додавати за допомогою SEO-плагіну. Покажу на прикладі безкоштовної версії плагіну All in One SEO (AIOSEO).
Для початку встановіть та активуйте плагін.
Тепер, коли ви додаєте або редагуєте запис чи сторінку, під вмістом публікації з'явиться блок налаштувань AIOSEO Settings. В опції Post Title вкажіть потрібний заголовок.
За замовчуванням значенням Title є заголовок публікації H1, після якого йдуть роздільник і назва сайту.
Ви також у цьому блоці побачите попередній перегляд того, як заголовок виглядатиме під час пошуку Google, і кількість символів, які ви використали. Це допоможе створити не надто довгий заголовок. Рекомендована довжина заголовка SEO становить 60 символів, щоб він не був обрізаним на сторінках результатів пошукової системи.
Можете залишити заголовок за замовчуванням таким, як він є, або ж налаштувати його за допомогою смарт-тегів чи просто ввівши своє значення:
У HTML-коді цієї публікації це виглядатиме так:
Відвідувачі вашого веб-сайту побачать назву публікації H1 у верхній її частині, а заголовок Title — на вкладці свого браузера та сторінках результатів пошукової системи.
до змісту ↑Коли слід використовувати інше значення для Title?
Часто заголовок публікації H1 і SEO-заголовок Title вказують однаковими. Однак бувають випадки, коли необхідно, щоб вони відрізнялися.
Більш приваблива назва Title
Наприклад, ви можете налаштувати SEO-заголовок Title, щоб він був більш привабливим для потенційних відвідувачів і, щоб вони швидше натиснули на нього в пошуку Google. Потім можете відобразити більш детальний та описовий заголовок H1.
Коротший Title
Ще одна причина змінити заголовок SEO — це якщо заголовок H1 довший за 600 пікселів. У цьому випадку Google не матиме місця для відображення повного заголовка в результатах пошуку, і вам слід створити коротший SEO-заголовок Title.
Довший Title
З іншого боку, якщо H1 досить короткий, ви можете скористатися можливістю зробити заголовок Title довшим, додавши відповідні ключові слова, які покращать рейтинг сторінки.
Попередження: Google регулярно змінює вашу назву SEO
Google, ймовірно, перепише значення вашого Title, щоб спробувати зробити його більш придатним для тих, хто виконує пошук. Google змінює понад 60% назв публікацій, щоб покращити якість пошуку.
Заголовок вашої сторінки у пошуку Google, швидше за все, буде змінений, якщо Title відрізняється від заголовка H1. Коли значення обидвох заголовків збігаються, Google переписує назву лише в 20% випадків. Це вагома причина використовувати однакову назву в обох місцях, якщо є можливість.